میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

مجموعه Thomas Industry Update که در آن گزارش سالیانه را با طرح کلی تحقیق در مورد پیش‌بینی فناوری‌های سال 2021 توضیح می‌دهیم. در حالی که تحلیل‌گران یک پیش‌بینی کامل با 68 روند مجزا را به ما ارائه می‌دهند ما آن را به چند دسته بندی کلیدی کاهش می‌دهیم که بخش اول شامل، فناوری‌های نوظهور و امروزی، ارتباطات و اینترنت اشیا است.

مقیاس‌گذاری بیش از حد 5G :

ABI گزارش خود را با بعضی از تفکرات در مورد 5G  شروع کرد که پرهیاهوترین شرایط یا شاید، مبهم‌ترین جدول زمانی را دارد.

این گزارش ادعا می‌کند که صنعت به ارتباطات از راه دور امیدواراست که سرمایه‌گذاری تحول دیجیتال باعث ایجاد درآمد برای راه‌حل‌های حاصل سربه سر از طریق مشارکت‌هایی شود که می‌توانند راه‌حل‌های مربوط به محاسبه لبه را مقیاس‌بندی کنند.

پشتیبانی و حمایت از کارخانه هوشمند

 ABI  اینترنت 4G  و 5Gرا اضافه می‌کند و همچنین وسیله‌ای در جهت حمایت از تولید هوشمند خواهد شد که روندی است که به نظر می‌رسد در سال 2021 رو به افزایش است.

بر طبق گزارش ، صاحبان کارخانه‌ها باید اتصال کارخانه هوشمند را به اینترنت 5G  را بپذیرند اگر می خواهند از مزایای موثر آن به طورکامل بهره‌مند شوند.

مطابق با ABI « صاحبان کارخانه‌ها ابزارهای نسل چهارم صنعت مانند نظارت بر پایه شرایط، مدیریت فهرست موجودی و ساخت اتوماسیون با استفاده از کابل اترنت را گسترش می‌دهند اما استفاده از ابزارهای بی سیم نسل چهارم صنعت، تولید هوشمند به بیشترین توانایی خود می‌رسد. برنامه‌های کاربردی مانند  wearables   (ردیاب‌های ایمنی/ بهداشت و مکان ) و AR تنها با وایرلس امکان ارتباط یا اتصال دارند.»

استفاده از شبیه سازی برای پرکردن شکاف داده‌ها

روند دیگری که احتمالا خواهیم دید مربوط به چالش‌های داده است که با شفافیت کامل در شرایط همه گیری ارائه شده است.  ABI پیشنهاد می‌کند که خطاها ناشی از عدم توانایی موضوعات دیجیتالی «برای پیش بینی افزایش موج تقاضا است زیرا ( یادگیری ماشین) در تاریخچه‌های الگو جستجو می‌کند و شرکت‌ها را برای توانایی حفظ تولید، تامین نمی‌کند. »  ABIمعتقد است ابزارهای شبیه‌سازی به شرکای زنجیره تامین این‌که «چگونه و چه چیزی را تجزیه و تحلیل » کنند کمک خواهندکرد و از نتایج داده‌ها برای کمک به از بین بردن خطر مشکلات آینده استفاده خواهند کرد

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید