پنل خورشیدی جدید ال جی برای نیروگاههای شخصی
میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

پروژه‌های خانگی و شخصی برای تولید برق در قشر خاصی از افراد و عمدتاً با استفاده از ظرفیت انرژی نور خورشید صورت می‌گیرد. می‌توان به نحوی روی این پروژه‌ها، عنوان “نیروگاه های پشت بامی” را نام نهاد. اما بشنوید از جدیدترین شاهکار ال جی برای این نیروگاه‌ها!

کمپانی کره‌ای ال‌ جی یکی از تولیدکنندگان برتر پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک در جهان به‌تازگی از پنل خورشیدی جدید خود که برای پروژه‌های خورشیدی خانگی و تجاری مناسب است، رونمایی کرده است.

پنل خورشیدی LG NeON H براساس ۱۲۰ سلول خورشیدی نوع n با فناوری half-cut و امکان تولید انرژی از سمت پشت آن (Bifacial)، طراحی و ساخته شده است. توان خروجی این پنل خورشیدی ۳۹۰ وات و راندمان آن ۲۱/۲ درصد اعلام شده است.

به‌گفته ال‌جی، ضریب دمایی پنل خورشیدی جدید این کمپانی ۰/۳۳- درصد به‌ازای هر درجه سلسیوس است. ال‌جی اولین تولیدکننده پنل خورشیدی در جهان است که در درون خود از تجهیزات آزمایش‌های سولار که به تایید دو موسسه بین‌المللی UL و TÜV Rheinlandرسیده است، بهره‌ می‌برد.

پنل خورشیدی LG NeON H با گارانتی توان خروجی به مدت ۲۵ سال عرضه می‌شود و ال جی مدعی است که این پنل خورشیدی بعد از گذشت ۲۵ سال هم‌چنان قادر است ۹۰/۶ درصد عمکلرد اصلی خود را داشته باشد.

به‌گفته ال جی، پنل خورشیدی NeON H قابل اطمینان‌ترین و کارآمدترین راهکار مبتنی بر انرژی‌های‌ تجدیدپذیر است که تاکنون این کمپانی خلق کرده است.

منبع: ایران سولار مگ

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید