میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

موتور دنده‌ای کوچک IDX جدید شرکت ماکسون[Maxon] که برای استفاده در تمام محدوده سرعت ساخته شده است، دارای چگالی گشتاور و بازده بالا، اجزای بدون نیاز به نگهداری و چهارچوب صنعتی است.

موتور دنده‌ای یکپارچه کوچک IDX جدید و هدایتگر آن، یک موتور دنده‌ای بدون جاروب EC-i و یک کنترلر موقعیت‌یابی EPOS4 را با هم ترکیب می‌کند که می‌تواند

در صورت نیاز با یک سردنده سیاره‌ای[Planetary] ماکسون تکمیل شود. این موتور یکپارچه دارای چگالی گشتاور و بازده بالا، اجزای بدون نیاز به نگهداری و یک چهارچوب صنعتی با کیفیت بالا بوده که دارای حفاظت IP65 است.

IDX همچنین دارای ورودی‌ها و خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ قابل پیکره‌بندی و نرم‌افزار برای راه‌اندازی و ادغام در سامانه‌های اصلی است.

موتورهای سرووای یکپارچه IDX ماکسون برای استفاده در تمام محدوده سرعت (از حالت ثابت تا حداکثر سرعت) مناسب هستند و ظرفیت سربار بالایی دارند. به همراه کنترلر موقعیت‌یابی داخلی خود و کدگذار مطلق تک دوره یکپارچه، موقعیت‌یابی مطلق استاندارد است.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات راه‌انداز پنوماتیکی در مقابل راه‌انداز برقي: كدام‌ يك براي مجموعه فلكه اصلي شما مناسب خواهد بود؟ و ترانسفورماتورها تجهیزاتی فراتر از ربات­های فضایی را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت لطفا و حتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید