میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

در اين مبدل مي‌توان جريان خروجي را نظارت كرد و توانايي هماهنگ‌سازي فركانس‌هاي عملياتي وجود دارد كه منجر به كاهش نويزهاي سيستم خواهد شد؛

بهره‌وري اين مبدل 97 درصد است و مصرف جريان در آن كمينه است؛

و از استاندارد صنعتي 1/16th brick pin-out پيروي مي‌كند.

متن اصلي خبر:

مبدل 300 واتي،20آمپري،Buck-Boost،DC-DC كه براي كاربردهاي داراي 24 ولت ورودي، بهينه شده‌اند

شركت TDK اعلام كرد كه مبدل هاي 20 آمپري- 300 واتي براي مجموعه مدل‌هاي ايزوله نشده i7C ، DC-DC عرضه شده است. اين ماژول‌هاي جريان buck-boost بر روي برد نصب مي‌شوند و براي ورودي 24 ولت با بازه 9 الي 36 ولت مستقيم، بهينه شده اند؛

به علاوه اين بازه ولتاژي را مي‌توان از 8 تا 24 ولت نيز تنظيم كرد. ساختار  i7C  يك انتقال يكپارچه را از عملياتbuck  (كاهنده ولتاژ) بهboost  (افزاينده ولتاژ) ممكن خواهد كرد.

مبدل های جديد براي به كارگيري در اين موارد مناسب است: توليد جريان خروجي مازاد در سيستم‌هاي12 الي 24 ولتي (در حوزه پزشكي)، خودروهاي بدون سرنشين،‌پهبادها، تجهيزات صنعتي، تجهيزات آزمايشي يا اندازه‌گيري و تجهيزات مبتني بر جريان باتري.

در اين محصول اتلاف جريان كمينه شده است و بازدهي آن 97 درصد خواهد بود؛ اين دو مزيت باعث مي‌شود كه اين محصول در محيط‌هاي گرمايي به خوبي عمليات خود را انجام دهد و جريان بيشينه و قابل استفاده‌اي را عرضه خواهد كرد.

شرایط مختلف باری

در شرايط باري سبك، روش‌هاي كنترل i7C مي‌تواند اتلاف جريان را به شدت كاهش دهد. اگر ميزان بار صفر باشد، در اين صورت يك ورودي 5 ميلي‌آمپري به اين محصول وارد مي‌شود و اگر با استفاده از تابع منع خروجي به حالت آماده‌به‌كار برود، در اين صورت ورودي آنها تنها 25/0 ميلي‌آمپر خواهد شد.

جريان كم و بدون نويز به تجهيزات مبتني بر جريان باتري اجازه مي‌دهد تا مدت زمان بيشتري را فعال بمانند.

اجزاي اين محصول شامل اين موارد است: يك پين تنظيم خروجي، ريموت منطقي مثبت يا منفي براي روشن و خاموش كردن، حسگر از راه‌دور مثبت، ورودي كمتر از ولتاژ، محافظ مقاوم در برابر گرما و جريان بالا. مدل‌هاي كامل داراي فرستنده خوب بودن سيگنال، سيستم نظارت بر جريان خروج و توانايي هماهنگ كردن فركانس‌ها براي كاهش نويز، هستند.

تمامي مبدل هاي i7C2Wو از استاندارد صنعتي 1/16th brick pin-out پيروي مي‌كنند. طراحي i7C مي‌تواند تعداد قطعات خارجي را كاهش دهد، به علاوه مي‌تواند هزينه‌ها و فضاي برد را نيز بكاهد.

تمامي مبدل ها از استانداردIEC/UL/CSA/EN 62368-1  پيروي مي‌كنند و داراي علامت CE هستند كه نماد مصرف‌كننده كم ولتاژ است و داراي استانداردها RoHS خواهند بود.

كاربردهاي اصلي اين محصول:

  • در حوزه پزشكي، خودروهاي بدون سرنشين،‌پهبادها، تجهيزات صنعتي، تجهيزات آزمايشي يا اندازه‌گيري و تجهيزات مبتني بر جريان باتري؛
  • ظرفيت تا 300 وات در يك 1/16th brick pin-out؛
  • داراي 97 درصد بازدهي در مصرف كم جريان؛
  • تنظيم خروجي در بازه وسيع 8 تا 24 ولت؛
  • داراي بازه 9 الي 36 ولت جريان مستقيم ورودي؛
  • تعداد كم قطعات داخلي و خارجي؛
  • ورودي كم جريان هوا و كمينه تجهيزات مورد نياز براي كاهش حدود مجاز؛

داده‌هاي كليدي محصول:

  • نوع مدل: – i7C2W020A120V؛
  • بازة ولتاژ ورودي: 9 الي 36 ولت مستقيم؛
  • ولتاژ خروجي: 8 الي 24 ولت مستقيم؛
  • بيشينه خروجي جريان: 20 آمپر؛
  • بيشينه توان خروجي: 300 وات؛
  • بازدهي: بيشينه 97 درصد:
  • ويژگي‌هاي عملياتي- سيگنال توان خوب، هماهنگي فركانسي و نظارت بر جريان؛
  • از استانداردIEC/UL/CSA/EN 62368-1  پيروي مي‌كنند و داراي علامت CE هستند و داراي استانداردها RoHS خواهند بود؛
  • ساختار-چارچوب باز.

اطلاعاتي در مورد شركتTDK 

اين شركت به عنوان يكي از پيشتازان ارائه كننده راه‌حل‌هاي الكترونيكي و مبدل براي جامعه هوشمند، محسوب مي‌شود كه در شهر توكيوي ژاپن واقع شده است.

اين شركت بر اساس دانش علم مواد، ساخته شده است؛ اين شركت به عنوان يكي از حاميان تحول تكنولوژيكي شناخته مي شود كه داراي شعار «در حال جذب كردن فردا» هستند.

اين شركت در سال 1935 افتتاح شد تا بتواند هيدراكسيد آهن (يك ماده كليدي در محصول‌هاي مغناطيسي و الكترونيكي) را تجاري‌سازي كند.

سبد محصولات شركت TDK بسيار كامل و مبتكرانه است كه در آن قطعات غيرفعال از جمله خازن‌هاي سراميكي، فيلمي و الكتروليتي يا دستگاه‌هاي محافظ، مغناطيسي، فركانس بالا و piezo  مشاهده مي‌شود.

به علاوه در سبد محصولات آنها، حسگرها و سيستم‌هاي حسگر دما، فشار، مغناطيس و حسگرهاي MEMS ديده مي‌شود. به علاوه اين شركت دستگاه‌هاي منبع انرژي يا جريان را مهيا مي‌كند.

همچنين آنها كلگي‌هاي مغناطيسي و ديگر محصولات را عرضه مي‌كنند. اين محصولات داراي برندهاي زير هستند:

TDK, EPCOS, InvenSense, Micronas, Tronics and TDK-Lambda

شركت TDK بر روي بازارهاي خودروسازي، صنعتي تجهيزات الكترونيكي، فناوري اطلاعات و ارتباطات تمركز كرده است. اين شركت داراي شبكه‌اي از مكان‌هاي طراحي، توليد و فروش در آسيا، آفريقا، اروپا و شمال و جنوب آمريكا است. در نمايشگاه فيسكال 2020، اين شركت ميزان كل فروش خود را 5/12 ميليارد دلار اعلام كرد و نزديك به 107000 نفر را در سرتاسر جهان استخدام كرده است.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات هيدروليك: چند نكته براي حفظ این سيستم‌ها از اسیب های جدی و ترانسفورماتورها تجهیزاتی فراتر از ربات­های فضایی را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا وحتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید