میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

پرتفوی جدیدی از کنترلرهای منطقی قابل‌برنامه‌ریزی (PLC ها) ارائه کرده که امکان کنترل کامل ساخت و بهینه‌سازی محصول را فراهم می‌کند.

با اضافه شدن این PLC های جدید که بخشی از خرید Emerson از گروه General Electric Co.’s Intelligent Platforms هستند، Emerson راهکارهای اتوماسیون انتها به انتهای بیشتری را برای بازار کنترل فرایند فعلی خود ایجاد می‌کند.

این طرح افزودن، منجر به گسترش قابلیت‌های کنترل و بهینه‌سازی محصول در بازارهای به سرعت در حال رشد گسسته و هیبریدی و همچنین در صنایعی شده که گاهی برای پاسخگویی سریع‌تر و کنترل ماشین، PLC مورد نیاز است یا ترجیح داده می‌شود.

این پرتفوی جدیدِ کنترلرهای متصل به ابر، PC های صنعتی و دستگا‌ه‌ها برای کارخانه‌های هوشمند، تکمیل‌کننده‌ی اکوسیستم دیجیتال Plantweb Emerson هستند.

پرتفوی کنترل و اتوماسیون، برای مشتریان، کارایی و عملکرد اجرایی بیشتری را در علوم زندگی، فلزات و معادن، برق و آب، غذا و نوشیدنی و بسته‌بندی امکان‌پذیر می‌کند که اغلب فرایند و کنترل گسسته‌ی ماشین را برای تولید و تحویل محصول نهایی ترکیب می‌کند.

همچنین برنامه‌ریزی شده که تعاملات آینده با سیستم‌های کنترل فرایند Emerson’s DeltaV and Ovation، به صنایع فرایند کمک کند تا  بسیاری از جزایر اتوماسیون در کارخانه‌ها را که در سازمان‌ها، سیلوهای داده ایجاد کرده

و توانایی آنها برای اجرای مقرون به صرفه‌ی ابتکارات تحول دیجیتال و پیشرفت سرمایه تحت هدایت IIOT را محدود می‌کنند، حذف کنند

پرتفوی جدید شامل یک پیشنهاد جامع برای کاربردهای گسسته و کنترل ماشین با محصولاتی مانند PACSystems، PACMotion، VersaMax IO، و QuickPanel+ است، که همچنان تکنولوژی‌های مستقل قدرتمندی برای ماشین‌آلات تولیدکننده‌ی اصلی تجهیزات (OEM) و برنامه‌های لبه خواهند بود.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید