میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

الکتروموتورن Menzel ، در ساخت نسخه‌های المثنی از موتورهای DC قدیمی در محدوده‌ی الکتریکی و مکانیکی متخصص است که جایگزین مناسبی برای نسخه‌های دقیق و اصلی محسوب می‌شود. موتورهای DC جدید  به عنوان ذخیره‌ای برای دو کاربرد موتور غلتکی و درایوکویلر طراحی شده است.

در صورت بروز حادثه و آسیب دیدن این دو موتور درکارخانه‌ی نورد و فولاد، در مدت از کار افتادگی این دو موتور، می توان با  استفاده از موتور Menzel  با توجه به انعطاف‌پذیری که در پیکربندی خود دارد، از آن‌ها حفاظت کرد که باعث صرفه‌جویی در هزینه و ذخیره‌ی فضای کار مشتری می‌شود.

Menzel  با ساختار خاص و با 2 شفت پایانی، ابعاد پایه‌های آن متناسب با مکان‌های نصب ساخته شده است و همچنین برای رمزگذاری مخصوص از جمله اتصال عایق‌بندی شده ارائه شده است. موقعیت جعبه‌ی ترمینال و دهانه‌ی ورودی هوا، با اتصلات موجود در مکان، سازگار شده است.  این موتورهای DC، دارای ویژگی‌های 450 کیلوات توان نامی، 530 ولت ولتاژ نامی است و با محدوده‌ی از میدان ضعیف تا قدرتمند مشخص می‌شود.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمینه میتوانید مقالات موتور دنده‌ای کوچک IDX جدید شرکت ماکسون یکپارچه و هدایتگر و سروو موتور Allied motion: درایو مبتنی برDSP پیشرفته را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا و حتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید