میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

محرک های­ توان پایین Rotork- جهت کنترل اغلب تنظیم ­کننده ­ها، دریچه ­های کوچک و پمپ ­ها در مکان­های دورافتاده- اکنون از توان AC بهره می­برند که امکان کار با کابل طولانی­ تر را بدون تخریب منبع تغذیه، فراهم می­کند.

شرکت Rotork دامنه PAX محرک­ های خود را با اضافه نمودن یک متغیر توان متناوب به محرک خطی PAX1 بروزرسانی نموده است. دامنه وسیع­تر PAX، از مجموعه­ای از محرک ­های خطی و تنظیم ­کننده­ های موتوری ایجاد شده است.

واحدهای PAX1، محرک­ های ولتاژ پایین برای استفاده در محل­های ضدافنجار دورافتاده هستند و ضمن حفظ موقعیت، توان استفاده شده را کاهش می­دهند.

آنها یک خروجی رانش تا 2890 نیوتنی (650 پوندی) را ارائه می­دهند که کنترل اغلب تنظیم­ کننده­ ها، دریچه­ های کوچک و پمپ­ ها را ممکن میسازد.

افزودن یک توان متغیر متناوب، امکان کار با کابل طولانی ­تر را بدون تخریب منبع تغذیه، فراهم می­کند. این امر به واحدهای سری PAX این امکان را می­دهد تا درون تاسیسات موجود و جاییکه توان DC وجود ندارد یا بسیار گران است و یا جاییکه کار با آن دشوار است، نصب شوند. ویژگی­ های زمینه اثبات شده موجود همچون بهره ­برداری مطمئن دستی و خودکار به تضمین خدمات بدون وقفه کمک می­کند.

برای خواندن مطالب بیشتر دراین زمینه میتوانید مقالات ماژول(ROHM ):(Wi-SUN FAN) پروتكلي جديد براي دستگاه‌هاي داراي برد بلند و موتور دار كردن دستگاه‌هاي اينترنت اشيا با موتورهاي پله‌اي كه منبع انرژي ‌آنها باتري خواهد بود را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا و حتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید