میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

دلتا یک راهنمای جهانی در راه حل های مدیریتی انرژی و حرارت است، که امروز نمایشگاه دیجیتال فناوری‌های نو تحت عنوان « تکنولوژی، پیشگام زیر‌ساخت مصرف بهینه انرژی» برای نشان‌دادن راه‌حل‌های جدید مصرف بهینه انرژی و هوشمند‌سازی محاسبه‌ی لبه 5G و  IoT ساخت هوشمند و تحرک الکترونیکی را راه‌اندازی می‌کند. این نمایشگاه این موارد را در بر می‌گیرد:

 نود هوشمند مدولاسیون شده، راه‌حل مرکز داده برای اجرای قابل انعطاف و سریع محاسبه‌ی لبه مصرف بهینه انرژی مرکزداده ، شارژر UFC فوق العاده سریع EV، سیستم 200 کیلوواتی مخصوص برای شارژ کردن اپراتورهای نقطه‌ای، و مدیران فلیت(fleet) و مجموعه ماشین‌های هوشمند DIAStudio دلتا، و یک بستر دیجیتالی که می‌تواند امکان توسعه و پیکربندی موثر ماشین را فراهم کند. آقای Dalip Sharma ، رئیس و مدیرکل دلتا در اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) در مورد نمایشگاه دیجیتال فناوری‌های نو EMEA دلتا توضیح داد: « در طی شرایط همه‌گیر حال حاضر، ما پیشرو در پیچ و خم‌های تولید پلت فرم فناور‌های مبتکرانه و پایدار هستیم تا تکنولوژی پیشگام زیرساخت مصرف بهینه انرژی را ارائه کنیم. در حقیقت راه‌حل جدید مرکز داده مدولاسیون شده ، شارژر فوق العاده سریع EV  و سیستم دیجیتالی برای ساخت هوشمند پژواک برای رساندن دلتا به ماموریت خود که «تولید راه حل‌های ابتکارانه و تمیز برای مصرف بهینه انرژی تا فردایی بهتر داشته باشیم.» است که مارا قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در دنیایی کرده است که همیشه در حال تغییر است.»

شرکت کنندگان در نمایشگاه دیجیتال می‌توانند درمورد آخرین راه‌حل‌های دلتا که شامل موارد زیر است، اطلاعات کسب کنند :

SmartNode  یکپارچه در مرکز داده مدولاسیون شده برای محاسبه لبه  5G و  IoT

با رشد و افزایش داده‌ها و نیاز به تاخیر کمتر ، تقاضا برای راه‌اندازی سریع و آسان مراکز داده لبه یکپارچه پیش‌ساخته در حال افزایش است. SmartNode  دلتا در ردیف 2 و ردیف 3 مراکز داده قادرند به سرعت مقیاس گذاری محاسبه لبه، ارائه زیر‌ساخت کامل برای IoT و برنامه‌های کاربردی دیگر که به تاخیر کم نیاز دارند مانند رانندگی خودکار، مراقبت‌های بهداشتی از راه دور و خدمات رسانه‌ای OTT را انجام دهند.

شارژر خودروبرقی فوق‌العاده سریع 200 کیلوواتی

تولید بعدی EV ها، کامیون‌ها و اتوبوس‌های الکترونیکی خواهند بود که نیاز به دسترسی سیستم‌های شارژی سریع‌تر و با قدرت بیشتر دارند. ظرفیت 200 کیلوواتی UFC دلتا، یک راه حل ایده‌آل برای اپراتورهای شارژ نقطه‌ای در مدیران فلیت را ارائه می‌کند. برای این‌که شارژ DC 100 کیلوواتی برای دو خودرو به طور همزمان انجام شود، خروجی را می‌توان تقسیم کرد. همچنین شارژر به صفحه نمایش اطلاعات LCD هفت اینچی وتاچ پد با نشان دادن شرایط آب و هوایی مجهز است و از کارکرد کارت‌های پرداخت و RFID ها پشتیبانی می‌کند.

مجموعه ماشین هوشمند (DIAStudio  (SMS

DIAStudio  SMS کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به طور کارآمد یک سیستم ماشینی مانند انتخاب محصول، برنامه نویسی، صادرات از روی یک پلت‌فرم یکپارچه را گسترش دهند.

این نرم افزار از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

DIASelector  یک برنامه کاربردی است که به کابران اجازه می‌دهد اجزای خاص سیستم ماشین را انتخاب کنند. DIADesigner برنامه نویسی را تکمیل می‌کند و پیکربندی و راه‌اندازی یک پلت‌فرم یکپارچه‌ی مهندسی را انجام می‌دهد. DIAScreen  به کاربران اجازه می‌دهد برچسب‌ها را بین کنترل کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی (PLC) ها و واسط انسان و ماشین (HMI) ها برای پنل‌های متنی به اشتراک بگذارند تا ارتباط کاربری را تکمیل کنند.

در سرتاسر آزمایش، دلتا علاقه مند است بازدیدکنندگان را برای همکاری با هم برای ساختن جهانی سرسبزتر دعوت کند. برای این کار بازدیدکنندگانی که دعوت شده‌اند باید 4 درخت کوچکی که با دقت در سرتاسر نمایشگاه پنهان شد‌ه‌اند را جست وجو کنند. اگر بازدیدکنندگان بتوانند 4 درخت را پیدا کنند آن گاه قادر خواهند بود آن 4 درخت را به درخت‌های واقعی تبدیل کنند که با همکاری دلتا کاشته خواهند شد. دلتا به بازدیدکنندگان یک شانس می‌دهد که راه حل‌های تمیز و مصرف بهینه انرژی با یک روش ابتکارانه را جست وجو کنند تا با همکاری با دلتا یک محیط زیست بهتر برای فرداها بسازند.

 


 

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید