میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

امروز ServiceNow راه‌حل‌های مخصوص صنعت جدیدی را برای تولیدکنندگان در دانش 2021 (Knowledge 2021)، پرچمدار تجربه دیجیتالی ServiceNow برای مشتریان، شرکا و جامعه سازندگان خود اعلام کرد.

راه‌حل‌های دیجیتالی تولیدی ServiceNow، افراد، فرآیندها، آگاهی و فناوری‌ها را برای کمک به انجام موثرتر و ایمن عملیات‌ها و در عین حال تقویت تجربه کارمندان به پلتفورم حال متصل خواهد کرد. شرکت‌های تولیدکننده پیشرو مثل زیمنس انرژی جزو اولین استفاده‌کنندگان راه‌حل‌های تولیدی جدید ServiceNow هستند.

“تولیدکنندگان درک می‌کنند که قابلیت راه‌اندازی ایمن عملیات‌ها از هر جایی و مجهز کردن کارگران بخش تولید کارخانه به ابزارها دیجیتالی برای رقابت و برنده شدن در اقتصاد دینامیک جهان امروز حیاتی است”. آشیوت جاجو مدیرکل را‌ه‌حل‌های تولید در ServiceNow می‌گوید. ” ServiceNow در حال گره‌گشایی مزایای دیجیتالی‌ کردن گردش کار با یک پلتفورم تکی است که تجربه‌ها و خروجی‌ها را در سراسر زنجیره ارزش تولید بهبود می‌دهد”.

معرفی مدیریت فناوری عملیاتی

جدیدترین محصول صنعتی ServiceNow، مدیریت فناوری عملیاتی، نیاز تولیدکنندگان برای تضمین قابل‌دسترس بودن فناوری اساسی آن یعنی یک تقاضای تسریع یافته با کووید – 19 را عنوان می‌کند. براساس پلتفورم حال مدیریت فناوری عملیاتی مناسب با الزامات منحصر به فرد فناوری عملیاتی است و تولیدکنندگان را قادر می‌کند تا موارد زیر را بدست بیاورند:

شفافیت: به حداقل رساندن نقاط کور با یک دید یکپارچه و کنشگرایانه روی IT  و OT. درک ارتباطات و وابستگی‌های بین سیستم‌ها و کشف خودکار سیستم‌های OT

قابلیت دسترسی: اجتناب از ازکارافتادگی و خرابی و بهبود پاسخ و بازیابی با گردش‌کارها و فرآیندهای مدیریت تغییر طراحی شده برای سیستم OT

ایمنی: کاهش خطر و ساده و موثر کردن تلاش‌های پذیرش با گردش‌کارهای ایمنی کنش‌گرایانه و واکنشی پیش – ساخته.

” دیجیتالی‌ کردن سریعا در حال تبدیل کردن محیط‌های عملیاتی صنعتی به صنایع بیش‌مرتبط است که نیازمند ادغام یکپارچه دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی در حال کار با سرعت همانند اینترنت است” لئو سیمونوویچ معاون و رئیس امنیت دیجیتالی و سایبری صنعتی در زیمنس انرژی می‌گوید. “برای ایمن‌سازی اقتصادی دیجیتالی آینده، شرکت‌های صنعتی به راه‌حل‌های ایمنی سایبری نیاز دارند که قادر به بازرسی، تشخیص و کار روی هوشمندی تهدیدات معتبر با هدف قرار دادن محیط‌های عملیاتی باشند. همکاری جدید ما شناسایی و پاسخ مدیریت شده (MDR) زیمنس انرژی را گردآوری می‌کند که به راه‌حل Eos.ii با مدیریت فناوری عملیاتی ServiceNow برای فراهم کردن یک امنیت سایبری هدفمند که محافظت از محیط عملیاتی دیجیتال را با دفاع دقیق ارائه می‌کند، مجهز شده است”.

متصل کردن کارگران برای عصر جدیدی از تولید هوشمند

روندهای تولید مثل 4.0 و روندهای جهانی مثل کووید – 19 سرمایه‌گذاری دیجیتالی در عملیات تولید را تسریع کرده‌اند. برای به حداکثر رساندن بازگشت این سرمایه‌ها، تولیدکنندگان باید کارگران خود را به اطلاعات و گردش‌کارهای دیجیتالی مرتبط مجهز کنند تا تصمیم‌گیری و بهره‌وری را بهبود دهند.

راه‌حل‌های جدید تولیدی ServiceNow کارگران را به عملیات‌های دیجیتالی متصل خواهند کرد، آنها را با آموزش، دانش و دسترسی به داده‌ها و ارتباطات لحظه‌ای قوی خواهند کرد. با قرار دادن کارگران در مرکز تجربه دیجیتالی‌ سازی کارخانه، سازمان‌ها می‌توانند بازده کلی تجهیزات را بهبود دهند، هزینه‌ها را کاهش دهند و بهبود و اصلاحات پیوسته را انجام دهند.  

مقدار تقویت شرکاری ServiceNow برای تولیدکنندگان

اکوسیستم جهانی شرکای ServiceNow تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا با گسترش گردش‌کارهای خارج از چارچوب با راه‌حل‌های پیش ساخته که بهترین عملیات‌های صنعت را با پیاده‌سازی سریع و برنامه‌های موفق مشتری ترکیب می‌کنند، به زمان – بر – ارزش شتاب ببخشند.

آتوس: براساس پلتفورم حال، بازرسی کیفی محصول آتوس یک راه‌حل جدید طراحی شده برای کمک به تولیدکنندگان برای مدیریت کیفیت محصول و کاهش خطر زنجیره تامین است که زیرساختار فنی حال حاضر آن را با بکارگیری اصول صنعت 4.0 تفویت می‌کند.

دیلویت : تجربه تولیدی جهانی دیلویت در حال فراهم کردن روش‌های جدیدی برای بکارگیری مدیریت فنی عملیات جهت ارائه ارزش تحول‌آفرین از طریق راه‌حل‌های نوآورانه، مرتبط و ابری است که در The Smart Factory @ Wichita به نمایش گذاشته شده‌اند.

فوجیتسو: راه‌حل‌های کارخانه هوشمند فوجیتسو در حال ادغام مدیریت فنی عملیات ServiceNow برای فراهم کردن شفافیت، امنیت و نگهداری پیشگیرانه برای مدیریت فنی عملیاتی دارایی‌های محصول یک تولیدکننده جهت کمک به تغییر و گذار تولیدکنندگان به پارادایم جدیدی از پایداری دیجیتال است.

اینفوسیس: اینفوسیس و ServiceNow مشترکا را‌ه‌حل‌های مدیریت خدمات فنی عملیاتی را فراهم می‌کنند که نقشه‌های ساخت ابری اینفوسیس کبالت (Infosys Cobalt) را بکار می‌گیرند تا از صنایع تولیدی حمایت کنند چون آنها کارخانه، زمین و عملیات‌های کارخانه‌ را دیجیتالی می‌کنند.

انتظار می‌رود تا راه‌حل‌های تولیدی جدید ServiceNow در فصل سوم سال 2021 در دسترس عموم قرار بگیرند. راهنمای تولید دانش 2021 را تماشا کنید. درباره تبدیل دیجیتال در تولید در دستورالعمل گردش کار ServiceNow : کارخانه مدرن دیجیتالی، آگاهی بیشتری پیدا کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه میتوانید مقالات زیمنس: همزادهای دیجیتالی-AR/VR و مزایای شبیه‌سازی و دوقلوهای دیجیتالی چرا باید Cloud Home نامیده شوند را مطالعه بفرمایید.

همچنین لطفا مارا در شبکه اجتماعی لینکدین همراهی بفرمایید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار صنعت جهان لطفا و حتما در خبرنامه سایت عضو شوید.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید