Tia Portal
میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

زمان توسعه و راه‌اندازی کمتر

 فعال کردن کتابخانه های نرم‌افزار استانداردسازی

راه‌اندازی تست‌ها در رک(Rack) آزمون مجازی

نسل جدید CNC های Sinumerik One در قلب تحول دیجیتالی برای ابزارهای ماشینی جای دارد.

به عنوان یک بومی دیجیتالی ، کنترل کننده ویژگی ها نمی‌تواند تنها یک پلت فرم سخت افزاری ایجاد کند با این حال یک نرم افزار تطبیق‌پذیر و همه کاره برای ایجاد یک زوج دیجیتالی وجود دارد که فاصله‌ی بین دنیای مجازی و دنیای واقعی را کمتر می‌کند و به کاهش زمان توسعه و راه‌اندازی به طور قابل توجهی کمک می کند.

Sinumerik One به عنوان یک بخش از قاب مهندسی پورتال TIA است، هردو PLC ( کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی) و ایمنی مهندسی شده در این چارچوب مهندسی با زبان برنامه نویسی مدرن و نمودار داده یکپارچه هستند. ادغام Sinumerik One درپورتال TIA یک فرآیند توسعه‌ی دیجیتالی برای ابزارهای ماشینی ایجاد می کند که وظایف مهندسی را آسان تر می‌کند.

با  Simatic S7-1500F یکپارچه ، تولیدکنندگان ماشین می‌توانند به طور کامل از مزایای پورتال TIA با Sinumerik One استفاده کنند. مدیریت یکسان و متمرکز، داده‌های مهندسی موثر را امکان‌پذیر می‌کند و به مقدار قابل توجهی پتانسیل خطاهایی که به وسیله‌ی داده‌های ناسازگار به وجود آمده‌اند را کاهش می دهد. کشیدن و رها کردن که برای اسنفاده آسان از وسایل جانبی شبکه و برای ایجاد لینک‌های ارتباطی با اجزای ماشین دیگر استفاده شده است به علاوه تولیدکنندگان ماشین می‌توانند کتاب‌خانه‌های نرم‌افزاری و پیکربندی سخت‌افزاریه  آماده شده و ساخته شده و توابع متعدد و ماژول‌های نرم افزاری را در پورتال TIA بسازند. بنابراین این کار به توسعه‌ی استاندارد سازی ابزار ماشین کمک می کند.

Sinumerik One برپایه‌ی ایمنی یک‌پارچه به عنوان استاندارد صنعتی زیمنس در زمینه‌ی ایمنی است. کنترل کننده همچنین از توابع ایمنی که در درایو یکپارچه شده اند پشتیبانی می‌کند. به علاوه به لطف ادغام با Simatic S7 1500F PLC برای پیاده‌سازی ایمن، تنها برنامه‌ی نا امن مورد نیاز است.

این کار ایمنی مهندسی شده را ساده می‌کند و زمان راه‌اندازی ایمنی را کاهش می‌دهد.

زوج دیجیتالی به عنوان رک تست مجازی

با ایجاد نرم افزار  MyVirtualMachine تولیدکنندگان ماشین می‌توانند از یک جفت دیجیتالی کنترل کننده استفاده کنند و آن را به عنوان یک رک تست مجازی در نظر بگیرند. دراین روش، ماژول های مهندسی و نرم افزار مجموعا بدون استفاده از سخت افزار تست می‌شوند. وظایف برنامه نویسی که قبلا به طور پی در پی اجرا می‌شدند اکنون می‌توانند به صورت موازی تکمیل شوند. این کار انعطاف پذیری ایجاد می‌کند و وابستگی را کاهش می‌دهد. با استفاده از تصویرمجازی کنترل کننده، توابع منطقی در محیطی ایمن از قبل می‌توانند به طور ایمن تست شوند و بعد به کار گرفته شوند. راه‌اندازی مجازی با زوج دیجیتالی کمک می کند تا زمان راه اندازی در دردنیای واقعی کاهش بیابد . با اجرای نرم افزار  MyVirtualMachine همچنین کاربر ماشین گزینه‌های استفاده از یک زوج دیجیتالی را برای تبدیل وظایفی مانند اجرای محصولات، آموزش کارمندان در دنیایی مجازی ارائه می‌کند.

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید