Automation fair
میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

 

Rockwell Automation, Inc (NYSE: ROK) ، بزرگترین کمپانی در حوزه‎ ی اتوماسیون صنعتی و تحول دیجیتال، همراه با PartnerNetwork™ ، بیست و نهمین نمایشگاه سالانه ‎ی خود را برگزار خواهد کرد: (نمایشگاه اتوماسیون در خانه)

با وجود این که به نظر می‎رسد رویداد امسال یک تجربه واقعی مجازی در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی مشتری‎ها، شرکا و کارمند‎‎ها در دوره‎ ی همه گیری باشد، شرکت کنندگان نمایشگاه اتوماسیون در خانه هنوز هم می‎توانند از نمایشگاه‎های بسیاری بهره‎ ببرند، در ده ‎ها جلسه شرکت کنند، به سخنان رهبران اندیشه‎ ی جهانی گوش کنند و غیره. همه ‎ی رویدادها رایگان هستند، اما باید به صورت آنلاین ثبت نام انجام گیرد.

Tina Dear، نایب رییس بازاریابی جهانی Rockwell Automation می‎گوید: «حضور ده‎ها هزار سازنده و مبتکر در نمایشگاه اتوماسیون در خانه این هفته ثابت می‎کند که اتوماسیون صنعتی کلید موفقیت مشتریان ما در تمامی بخش‎ها است.» او افزود: «با این که رویداد امسال اساسا مجازی است، اما با به نمایش گذاشتن آینده‎ ی اتوماسیون صنعتی از طریق بیش از 175 فرصت آموزشی کاربردی و بیش از 90 نمایشگاه، مثل همیشه مفید و آموزنده واقع خواهد شد.»

نمایشگاه مجازی جدیدترین محصولات، راه حل‎ ها و خدمات در اتوماسیون صنعتی و تحول دیجیتال را به نمایش می‎گذارد. امکان تجربه‎ ی دست اول نوآوری‎ ها و صحبت با کارشناسان راه حل Rockwell Automation و اعضای شرکت‎ های PartnerNetwork برای شرکت کنندگان وجود دارد.

از نکات مهم این رویداد پنج روزه می‎توان به Perspectives keynote presentation و تورهای مجازی Rockwell Automation Experience اشاره کرد:

چشم انداز ها

  • سه روز اول این رویداد – با Perspectives keynote presentation مدیر اجرایی Rockwell Automation، متخصصان صنعت و شرکای شرکت آغاز خواهد شد. در حالی که چشم اندازها در سال‎های گذشته در انحصار رسانه‎ ها بود، امسال تمام شرکت کننده‎ ها در صورت ثبت نام می‌‎توانند از آن استفاده کنند.
  • Blake Moret، رییس هیات مدیره ومدیر عامل Rockwell Automation ، اولین جلسه‎ ی چشم انداز هارا را با عنوان «آینده خودرا تصور کنید» آغاز می‎کند؛ که مروری بر نوآوری‎ های اتوماسیون صنعتی در سال جاری و چشم ‎انداز 2021 است. سایر متخصصان Rockwell Automation در خصوص موضوع ‎های مختلفی از زنجیره‎ ی تامین متصل تا نوآوری‎ های حوزه‎ ی نرم‎ افزار و کنترل، دستگاه‎ های هوشمند و سرویس‎های LifecyleIQ™ صحبت خواهند کرد.
  • بسیاری از جلسات چشم انداز ها توسط رهبران سازمان ‎های دیگر از جمله Cisco، GeorgiaPacific ، Stanley Black & Decker و PTC ارائه خواهد شد. مخترع مشهور Dean Kamen و آینده ‎پژوه Jason Silva از سخنران‎های برجسته‎ ی این جلسات خواهند بود.

تورهای مجازی: Rockwell Automation experience

  • تجربه اتوماسیون Rockwell امکان گشت ‎زنی مجازی در سه محل تازه طراحی شده در دفتر مرکزی Rockwell Automation واقع در میلواکی(Milwaukee) را برای شرکت کنندگان فراهم می‎کند: Digital Engineering Hall، Digital Thread Experience و Products & Technology Showcase.
  • تور سالن مهندسی دیجیتال با کمک دموی سر به سر یک پروژه‎ ی مهندسی دیجیتال، طراحی ، عملیات و تعمیر و نگهداری ماشین آلات را به نمایش می‎گذارد.
  • Digital Thread Experience با استفاده از یک نمونه‎ ی واقعی به شرکت کنندگان کمک می‎کند تا حرکت از عملیات غیر تعاملی (siloed operations) به سمت digitally connected enterprise (استفاده از اینترنت اشیا جهت افزایش بهره ‎وری) را درک کنند.
  • ویترین محصولات و تکنولوژی جدیدترین نوآوری‎ های Rockwell Automation در کنترل، اطلاعات و Lifecycle Services را به نمایش می‏گذارد. در پایان هر تور، شرکت کنندگان می‎توانند در خصوص محصولات و تکنولوژی‎ ها با کارشناسان Rockwell Automation گفتگوکنند.

نمایشگاه اتوماسیون در خانه راه‎های دیگری جهت کسب دانش و تعامل با متخصصان فناوری در اختیار شرکت کنندگان قرار می‎دهد. شرکت کنندگان می‎توانند در آزمایشگاه‎ های عملی، جلسات آموزشی متمرکز بر تازه‎ ترین فناوری ‎های سخت‎ افزاری و نرم ‎افزاری، انجمن ‎های متمرکز بر صنعت و غیره شرکت کنند.

درباره Rockwell Automation PartnerNetwork Program

برنامه شبکه شرکای Rockwell Automation به تولیدکنندگان بین‎ المللی امکان دسترسی به شبکه ‎ی مشترک شرکت‎ هایی را می‎دهد که بر توسعه، پیاده ‎سازی و پشتیبانی از بهترین راه‎ حل‎ ها جهت بهینه ‎سازی کارخانه، تقویت عملکرد دستگاه‎ ها و دستیابی به اهداف پایدار متمرکز هستند.

درباره Rockwell Automation

Rockwell Automation, Inc (NYSE: ROK) از رهبران جهانی در حوزه‏‎ی اتوماسیون صنعتی و تحول دیجیتال است. ما برای گسترش توانایی‎ های بشر، میان تخیل انسان و پتانسیل‎ های فناوری پل می‎زنیم تا جهانی پربار و پایدارتر داشته باشیم. دفتر مرکزی Rockwell Automation واقع در میلواکی ویسکانزین(Wisconsin)، حدود 23000 حل کننده مشکل را به مشتریان ما در بیش از 100 کشوراختصاص داده است.


 

 

این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید