Industrial Internet Consortium
میانگین امتیاز این مقاله: 0 از 5
( تاکنون 0 نفر امتیاز داده‌اند )

خلاصه

این شمارۀ ژورنال نوآوری(The IIC Journal of Innovation) نشان می‌دهد که IoT چگونه در کمک به سازمان‌های IT برای وفق دادن خود با “شرایط عادی جدید”، از کاردر خانه گرفته تا فاصله گیری اجتماعی، نقشی حیاتی خواهد داشت.

کنسرسیوم اینترنت صنعتی نحوۀ استفاده از IoT  برای محافظت در برابر COVID-19 را نشان می‌دهد

  کنسرسیوم اینترنت صنعتی(The Industrial Internet Consortium)(IIC™) امروز پانزدهمین دورۀ ژورنال نوآوری (JoI) را منتشر کرد – IoT پاسخ سریع به کووید و سایر همه‌گیری‌ها را ممکن می‌سازد. از زمان انتشار این ژورنال، چارت نیویورک تایمز، بیش از 50.5 میلیون مورد ابتلا به کووید و بیش از 1.2 میلیون مرگ در سراسر جهان را نشان می‌دهد.

ادی لیونگوساری(Edy Liongosari)، از روسای گروه IIC Thought Leadership Task  و دانشمند ارشد تحقیقات آزمایشگاه‌های Accenture  گفت: “این تاثیر در تجارت جهانی بی سابقه بوده است زیرا میلیون ها کارگر دفاتر خودرا به خانه هایشان منتقل کرده اند. در این شمارۀ JoI، اعضای IIC در مورد این موضوع بحث می‌کنند که IoT چگونه می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند هم در زمان حال و هم در زمان مواجهه با عواقب پس از همه‌گیری، از خودشان و دیگران محافظت کنند.”

این شماره JoI شامل راهنمایی‌های متخصصانی است که توسط صنایع پیشرو از سازمان‌های عضو IIC ارائه شده است و شامل موارد زیر است:

  • فاصله فیزیکی ونظارت بر تراکم جمعیت با استفاده از دید کامپیوتری ، این مورد با استفاده از ویدیو، یادگیری عمیق، تجزیه و تحلیل جریان، تحلیل پیروی از فاصلۀ فیزیکی در فضاهای روزمره را ارائه می‌دهد.
  • بازگشت ایمنی به کار- چگونه IoT طراحی دوباره فضاها را برای واکنش به کووید میسر می‌سازد، این مورد چگونگی کمک IoT و AI به تعریف محیط کار امن برای شرایط عادی جدید را بررسی می‌کند.
  • سیستم اعتبارسنجی فرایند جهانی مجهز به IoT با قابلیت کنترل فرایند پیشرفته Advanced Process Control-(APC) برای تولید جهانی واکسن کووید-19، که فرایندهای IoT برای اطمینان از بالا بودن کیفیت ساخت و سرعت بخشیدن به تولید، به شکل همزمان را شرح می‌دهد.
  • پیشرفت‌های تکنولوژی کارکنان متصل(Connected Worker Technology) در زمان پس از همه‌گیری، که تکنولوژی‌های IoT را مورد تأکید قرار داده است و از مواردی استفاده کرده که آیندۀ کار را بازنگری می‌کنند.

ژورنال نوآوری ایده‌ها، رویکردها، محصولات، و خدمات نوآورانۀ در حال ظهور در اینترنت صنعتی در زمینه‌هایی چون دوقلوهای دیجیتال، داده، IoT و تحول دیجیتال، AI، شهرهای هوشمند، کارخانه‌های هوشمند، و محاسبات لبه‌ای را مورد تأکید قرار می‌دهد.

دربارۀ کنسرسیوم اینترنت صنعتی

کنسرسیوم اینترنت صنعتی پیشروترین سازمان است که از طریق تسریع در تصویب اینترنت قابل اعتمادی برای امور، ارزش تجاری تحول آفرینی را به سازمان ها، صنعت و جامعه ارائۀ میدهد. کنسرسیوم اینترنت صنعتی برنامه‌ای از Object Management Group (OMG) است.


این مقاله چطور بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید